OPĆI UVIJETI POSLOVANJA

Molimo vas da pažljivo pročitate Opće uvjete poslovanja kao i Pravila privatnosti prije korištenja naše internet stranice i obavljanja kupnje.

Opći uvjeti poslovanja reguliraju poslovni odnos između Ave Concept d.o.o. i kupca, te se odnose na korištenje internet stranice aveconcept.ba.

Osigurali smo da Opći uvjeti poslovanja budu u skladu s važećim zakonima i načelima poštene trgovine, te da su isti istaknuti na vidljivim i lako dostupnim mjestima na našoj internet stranici. Uvjeti prodaje su usuglašeni sa Zakonom o zaštiti potrošača s ciljem zaštite kako kupca tako i prodavatelja. 

Način kupovine

Za naručivanje na aveconcept.ba nije potrebna registracija već je dovoljno nakon kreiranja narudžbe ispuniti potrebne podatke za dostavu.   Omogućili smo vam opciju narudžbe telefonskim putem ili porukama na našim društvenim mrežama.

Narudžbe

Želimo vam olakšati proces kupovine na našoj internet stranici i osigurati da razumijete kako funkcionira. Kada odaberete proizvode koje želite kupiti i dodate ih u košaricu, pregledajte svoju narudžbu i još jednom utvrdite sve pojedinosti iste.

Zaključenje Narudžbe

Vaša narudžba je gotova tek kada potvrdite narudžbu i primite potvrdu o istoj. Izdavanjem potvrde o narudžbi formalno se potvrđuje zaključenje ugovora između kupca i Ave Concept. Svaka narudžba je jednokratni elektronski sklopljen ugovor koji se zaključuje isporukom robe ili usluge od strane Ave Concept d.o.o. i plaćanjem od strane kupca, osim ako nije prethodno raskinut.

Kada kupac potvrdi svoju narudžbu na našoj internet stranici klikom na dugme ''Naručite'' kupcu se automatski šalje potvrda o narudžbi na prethodno uneseni e-mail koja sadrži sve informacije o vašoj narudžbi.

Proizvodi

Svaki proizvod je označen nazivom, šifrom, opisom proizvoda, te prikazan na priloženoj dostupnoj fotografiji. Na taj način želimo osigurati da kupci budu informirani o proizvodima i da imaju sve potrebne informacije prije same kupovine. Zadržavamo pravo na eventualne pogreške u opisima proizvoda, iako su one iznimno rijetke. U slučaju bilo kakvih nejasnoća u vezi s opisom proizvoda, obvezujemo se pružiti dodatne informacije putem svih dostupnih komunikacijskih kanala.

Važno je napomenuti da, iako se trudimo pružiti točne i realne fotografije proizvoda, neke od njih mogu imati simbolični karakter, te neće nužno odražavati sve specifične karakteristike ili funkcionalnosti samog proizvoda. Stoga, kupci bi trebali uzeti u obzir da fotografije služe samo kao ilustracija i ne garantiraju apsolutnu točnost u opisu proizvoda.

Pravo otkazivanja kupovine/Povrat proizvoda

U skladu s važećim Zakonom o zaštiti potrošača (čl. 47.) u Federaciji Bosni i Hercegovini kupac ima pravo bez obrazloženja raskinuti sklopljeni ugovor u roku od 15 dana od datuma isporuke proizvoda. Obavijest o raskidu ugovora možete nam podnijeti preuzimanjem i dostavljanjem priloženog obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju (e-mailom, i sl.).

U slučaju odustajanja kupac snosi izravne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na otkazivanje kupovine. 

U slučaju raskida ugovora na daljinu, bez zamjene proizvoda, povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja i na svoj trošak, najkasnije u roku od 7 dana od kada nas obavijesti o jednostranom raskidu ugovora.

Kad kupac raskine ugovor povrat novca bit će izvršen nakon što nam roba bude vraćena. Kupac će biti obaviješten o statusu vraćenog proizvoda i povratu novca. Povrat novca se vrši isključivo uplatom na tekući račun kupca i nije moguće slati novac po dostavljaču u gotovini.

Proizvod je potrebno vratiti u neizmijenjenom stanju i količini, originalnom pakiranju kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu, te sa svom priloženom dokumentacijom i računom.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja istim, ne uključujući rukovanje koje je potrebno radi utvrđivanja obilježja i funkcionalnosti proizvoda. 

Sve detaljne informacije o pravu kupca na jednostrani raskid ugovora mogu se pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača.

Ovaj tekst osigurava da su kupci upoznati s njihovim pravom na otkazivanje kupovine u skladu s zakonodavstvom o zaštiti potrošača u Federaciji Bosni i Hercegovini, te dodatnim detaljima vezanim uz povrat proizvoda i troškove.

Reklamacije

Ako primijetite da proizvod koji ste dobili ne odgovara proizvodu kojeg ste naručili ili utvrdite neispravnost kod prvog korištenja u roku od 15 dana od primitka, molimo vas da nas odmah kontaktirate kako bismo otklonili problem ili zamijenili uređaj novim. 

Reklamacije proizvoda su prihvatljive uz predočeni fiskalni račun.

Reklamirani proizvod mora biti vraćen neoštećen i poslan u originalnom pakiranju zajedno sa svom zaprimljenom opremom i dokumentacijom, osim ako nije oštećen ili se njegova količina smanjila bez krivnje samoga kupca. Zamjenski proizvod ćemo poslati kupcu u što kraćem vremenskom roku. Kod reklamacije kupac ne snosi troškove dostave. 

Kod zamjene proizvoda, ukoliko je cijena zamjenskog proizvoda niža od reklamiranog, ne vršimo povrat razlike u cijeni. Ako je cijena viša, kupac je dužan nadoknaditi razliku.

Vaše povjerenje nam je od iznimne važnosti, stoga se trudimo osigurati da svaki korak u procesu reklamacije bude jednostavan i transparentan. 

Povrat proizvoda za povrat novca: U slučaju kada nismo u mogućnosti zamijeniti reklamirani proizvod novim jer više nije dostupan na stanju, a niti pronaći drugi odgovarajući zamjenski proizvod iz naše ponude, nudimo vam mogućnost da vratite proizvod u zamjenu za novac.

Proces povrata novca nakon reklamacije je jednostavan. Kada dostavna služba sa kupčeve adrese preuzme reklamirani proizvod i on stigne u naše skladište, nakon što utvrdimo reklamaciju, kupac će biti obaviješten o statusu vraćenog proizvoda i povratu novca. Povrat novca se vrši isključivo uplatom na tekući račun i nije moguće slati novac po dostavljaču u gotovini.

Servisiranje proizvoda: Ako je moguć servis, poslat ćemo vam dostupne informacije o usluzi servisa.

Za sve dodatne informacije o postupku reklamacije, molimo vas da nazovete kontakt telefon: +387 63 836 340. 

Radno vrijeme korisničke podrške je od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati. Korisnička podrška nije dostupna vikendom i blagdanima.

Cijene i popusti 

Cijene proizvoda jasno su istaknute na našoj internet stranici i izražene su u Konvertibilnim markama (BAM). U cijenu je uključen PDV. Ukoliko vaša narudžba podrazumijeva plaćanje dostave, troškovi same dostave bit će jasno navedeni u košarici prije dovršetka narudžbe, te ne postoje nikakvi skriveni troškovi za kupca.

Iako se trudimo osigurati točnost informacija o cijenama, ponekad može doći do grešaka prilikom unosa ili ažuriranja cijena. U slučaju da dođe do takve greške, Ave Concept zadržava pravo ispraviti cijene i obavijestiti kupce o nastaloj situaciji. Kupci će imati mogućnost potvrde ili otkazivanja narudžbe u skladu s novim informacijama o cijenama.

Kod organiziranja posebnog oblika prodaje ili akcijske prodaje, uvjeti posebne prodaje bit će detaljno opisani uključujući trajanje, ograničenje količina, visinu popusta i slično, te nakon isteka roka akcijske prodaje Ave Concept neće primati nove narudžbe koji su se odnosili na tu akcijsku prodaju.

Postupak u slučaju greške ili nemogućnosti isporuke 

U slučaju da informacija o dostupnosti proizvoda ne odgovara stvarnom stanju poduzet ćemo sve potrebne korake kako bi naručeni proizvodi bili isporučeni što prije. Ako nije moguće ispuniti određenu narudžbu zbog raznih razloga kao što su nedostupnost naručenog proizvoda kod našeg dobavljača ili nemogućnost isporuke na određenu adresu, obavijestit ćemo kupca o tome i pružiti mu mogućnost odabira zamjenskog proizvoda. Ave Concept ne snosi odgovornost za eventualne posljedice koje mogu proizaći kod ovakvih izvanrednih situacija.

Plaćanja

Gotovinom po primitku pošiljke (pouzećem): Plaćanje cjelokupnog iznosa narudžbe kupac obavlja kod samog preuzimanja pošiljke dostavljaču brze pošte prilikom dostave na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke. 

Dostava

Proizvodi naručeni putem interneta, telefonom ili porukom na društvenim mrežama bit će dostavljeni brzom poštom na adresu koju je kupac naveo prilikom narudžbe. Rokovi dostave ovise o dostupnosti proizvoda. Trudimo u najbržem mogućem roku isporučiti naručene proizvode na vašu adresu. Standardno vrijeme isporuke je 3 do 7 radnih dana od trenutka potvrde narudžbe koju zaprimimo.

U slučaju da informacija o dostupnosti proizvoda ne odgovara stvarnom stanju takva situacija se smatra izvanrednom i obično je kratkotrajna. U slučaju nedostupnosti naručenog proizvoda kod dobavljača, Ave Concept će o tome obavijestiti kupca i ponuditi mu alternativni proizvod koji je dostupan za isporuku, a koji najbliže odgovara izvornom proizvodu. Ave Concept neće biti odgovoran za eventualne posljedice nastale kod ovih izvanrednih situacija.

Za sve narudžbe iznad 300 KM dostava je besplatna.

Cijena dostave za narudžbe ispod 300 KM iznosi 10 KM.

Postoji određena vrsta robe gdje se dostava plaća po težini. Kod ovakvih slučajeva kupac će na vrijeme prije kupovine biti upoznat sa dodatnim troškovima dostave.

Ave Concept neće biti odgovoran za kašnjenja u dostavi uzrokovanja vanjskim faktorima poput vremenskih nepogoda, štrajkova ili problema s transportom.

Oštećenje u transportu: U slučaju da primijetite oštećenja na paketu prilikom preuzimanja pošiljke, nemojte je preuzeti već zatražite obrazac za reklamaciju od dostavljača, isti popunite i naručeni proizvod odmah vratite istim dostavljačem natrag u Ave Concept. U tom slučaju nas kontaktirajte kako bismo organizirali dostavu nove pošiljke.

Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom. 

Napomena: Ukoliko kupac odbije prijem ispravnog i neoštećenog proizvoda koji je prethodno naručio, trgovac je ovlašten da zahtjeva od potrošača naknadu svih manipulativnih troškova koji se odnose na isporuku toga proizvoda.

Garancija

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, molimo vas da nas odmah kontaktirate kako bismo otklonili kvar ili uređaj zamijenili novim. 

Proizvodi imaju garanciju ako je ista naznačena na garantnom listu ili na računu, čime proizvođači garantiraju da će proizvod tijekom trajanja garancije ispravno raditi budete li ga koristili u skladu s njegovom namjenom i uputama za upotrebu. Vrijeme trajanja garancije jasno je istaknuto na garanciji ili računu. Ako nema informacija o garanciji, to znači da proizvod ne podliježe garanciji ili da su informacije trenutačno nedostupne.

Garancija ne pokriva normalno trošenje proizvoda niti štetu nastalu nepravilnom upotrebom.

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj, te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Sve potrebne informacije u slučaju reklamacije možete dobiti pozivom +387 63 836 340. Sve pritužbe riješit ćemo u dogovoru kupcem. 

Usluga ugradnje

Kupac može izabrati želi li da Ave Concept vrši ugradnju ili servis kupljenih proizvoda ili to želi sam uraditi.

Usluga ugradnje naplaćuje se ovisno o vrsti proizvoda i mjestu ugradnje. Kada od kupca dobijemo odgovarajuće podatke možemo formirati cijenu usluge. Svaki kupac nas može kontaktirati i zatražiti ponudu za ugradnju.

Usluga ugradnje nije uključena u cijenu kupljenih proizvoda. Uslugu ugradnje kupljenih proizvoda vršimo samo na području Hercegovine, te nas je potrebno kontaktirati radi daljnjeg dogovora ukoliko kupac želi i uslugu ugradnje.

U slučaju da kupac sam ugrađuje i održava kupljene proizvode, Ave Concept je u tom slučaju jedino odgovoran za isporuku ispravnog proizvoda.

Ave Concept neće prihvatiti reklamaciju na uređaj koji je oštećen zbog nestručne ugradnje. U skladu s našom poslovnom politikom i predanošću zaštiti naših potrošača, uvijek smo na raspolaganju za pružanje savjeta i podrške vezanih uz montažu.

Newsletter

Prijaviti se možete jednostavno i brzo na našoj internet stranici u donjem dijelu početne stranice. Samo unesite svoju e-mail adresu i kliknite na "Prijavi se"!

Prijavom na naš newsletter, imat ćete priliku:

Prvi saznati o novim proizvodima i uslugama.

🎁 Dobivati ekskluzivne ponude i popuste.

📰 Čitati korisne savjete i vodiče iz našeg područja.

🗣️ Sudjelovati u anketama i istraživanjima kako bismo unaprijedili vaše iskustvo.

Vaša privatnost je važna za nas, stoga se ne brinite - nećemo dijeliti vaše podatke s trećim stranama i možete se odjaviti u bilo kojem trenutku.

Prijavom na newsletter potvrđujete svoju suglasnost da Ave Concept d.o.o. smije spremiti vašu e-mail adresu u svrhu slanja newslettera promotivnog i edukativnog sadržaja.

Vašu e-mail adresu čuvat ćemo samo do trenutka kada se odjavite s našeg newslettera.

U svakom newsletteru koji primite, pronaći ćete opciju za odjavu (Unsubscribe), ako odlučite da više ne želite primati naše obavijesti. Vaša privola može se povući u bilo kojem trenutku, bez utjecaja na zakonitost obrade vaših podataka prije povlačenja.

Jednostavno se možete odjaviti s primanja newslettera klikom na ikonu Odjave, koja će biti dostupna u svakom izdanju. Za povlačenje privole i prestanak članstva, slobodno nas kontaktirajte na info@aveconcept.ba.

Izjava o privatnosti

Obvezujemo se štiti privatnost osobnih podataka svojih kupaca i korisnika usluga na način da ih koristimo isključivo u svrhu ispunjavanja naših obveza prema korisnicima/kupcima. Podaci o korisnicima su strogo čuvani i pristup njima imaju samo djelatnici kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši zaposlenici i poslovni partneri su obvezni poštovati načela zaštite privatnosti.

Sadržaj ove internet stranice ne smije se kopirati, distribuirati, mijenjati ili stavljati na raspolaganje trećim osobama u komercijalne svrhe bez prethodnog odobrenja.

Sudska nadležnost

Uvijek ćemo se truditi pronaći sporazumno rješenje mogućeg problema u zajedničkom interesu kupca i Ave Concept.

Ukoliko nije moguće postići sporazum, onda je za to nadležan Općinski sud u Širokom Brijegu.

Informacije o trgovačkom društvu

Ave Concept d.o.o.

Široki Brijeg

ID broj: 4272503190006

Društvo je upisano u trgovački registar: Općinski Sud u Širokom Brijegu /broj/ 064-0-Reg-24-000025.  

Info e-mail: 

info@aveconcept.ba

Info telefon:

+387 63 836 340

Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema mobilnim mrežama telekom operatera korisnika.

Radno vrijeme korisničke podrške je od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati.

Korisnička podrška nije dostupna vikendom i blagdanima.

 

Opći uvjeti poslovanja mogu se povremeno ažurirati kako bi odražavali promjene u našim praksama ili zakonskim zahtjevima. Molimo vas da redovito provjeravate Opće uvjete poslovanja za najnovije informacije.

Vaša upotreba naših usluga ili posjeta našim internet stranicama, te naručivanje proizvoda na našoj web stranici ili putem drugih dostupnih kanala podrazumijeva prihvaćanje navedenih Općih uvjeta poslovanja.