Poštovani kupci,

vaša sigurnost i zadovoljstvo su naš prioritet u svakoj kupovini na našoj internet trgovini aveconcept.ba. Razumijemo da se ponekad proizvodi mogu pokazati neispravnima ili ne odgovaraju vašim očekivanjima. Stoga, želimo vam osigurati potpunu transparentnost i podršku u procesu reklamacije i povrata novca.

Vaša povratna informacija nam je iznimno važna kako bismo poboljšali kvalitetu naših proizvoda i usluga.

Oštećenje u transportu: U slučaju da primijetite oštećenja na paketu prilikom preuzimanja pošiljke, nemojte je preuzeti već zatražite obrazac za reklamaciju od dostavljača, isti popunite i naručeni proizvod odmah vratite istim dostavljačem natrag u Ave Concept. U tom slučaju kontaktirajte kako bismo organizirali dostavu nove pošiljke.

Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom

Ako primijetite da proizvod koji ste dobili ne odgovara proizvodu kojeg ste naručili ili da je neispravan, u roku od 15 dana od primitka, evo koraka koje trebate slijediti u slučaju reklamacije:

  1. Kontaktirajte nas: Molimo vas da nas odmah kontaktirate putem e-maila ili telefonskim pozivom, te dostavite potrebne informacije, uključujući: broj narudžbe, broj računa, vaše ime i prezime, te opis razloga reklamacije kako bismo otklonili problem ili zamijenili uređaj novim.

 To možete učiniti putem e-maila na:

 info@aveconcept.ba

ili telefonskim pozivom na broj:

 +387 63 836 340. 

  1. Primljena potvrda: Nakon primitka pregledat ćemo vaš zahtjev za reklamacijom i obavijestiti vas o mogućem prijedlogu rješenja:
  • može li se proizvod zamijeniti za novi,
  • možete li nam proizvod vratiti za povrat novca,
  • ili je potrebno poslati proizvod u ovlašteni servis.
  • Zamjena proizvoda: U tom slučaju dostavna služba preuzima reklamirani proizvod s vaše adrese i vraća u Ave Concept. Nakon što proizvod stigne na skladište, obavijestit ćemo vas o slanju zamjenskog proizvoda. 

Ukoliko je cijena zamjenskog proizvoda niža od reklamiranog, ne vršimo povrat razlike u cijeni. Ako je cijena viša, kupac je dužan nadoknaditi razliku.

Zamjenski proizvod poslat ćemo na vašu adresu u što kraćem vremenskom roku od 3 do 7 radnih dana od dana kada smo zaprimili vaš povrat, to jest reklamirani proizvod.

U slučaju da zamjenski proizvod nismo u mogućnosti isporučiti u navedenom roku obavijestit ćemo vas telefonskim pozivom ili putem e-maila radi daljnjeg dogovora.

  • Povrat proizvoda za povrat novca: U slučaju kada nismo u mogućnosti zamijeniti reklamirani proizvod novim jer više nije dostupan na stanju, a niti pronaći drugi odgovarajući zamjenski proizvod iz naše ponude, nudimo vam mogućnost povrata proizvoda u zamjenu za povrat novac.

Proces povrata novca nakon reklamacije je jednostavan. Kada dostavna služba sa kupčeve adrese preuzme reklamirani proizvod i on stigne u naše skladište, nakon što utvrdimo reklamaciju, kupac će biti obaviješten o statusu vraćenog proizvoda i povratu novca. Povrat novca se vrši isključivo uplatom na tekući račun i nije moguće slati novac po dostavljaču u gotovini.

Reklamirani proizvod mora biti vraćen neoštećen i poslan u originalnom pakiranju zajedno sa svom zaprimljenom opremom i dokumentacijom, osim ako nije oštećen ili se njegova količina smanjila bez krivnje samoga kupca.

  • Servisiranje proizvoda: Ako je moguć servis, poslat ćemo vam dostupne informacije o usluzi servisa.

Vaše povjerenje nam je od iznimne važnosti, stoga se trudimo osigurati da svaki korak u procesu reklamacije bude jednostavan i transparentan. 

Reklamacije proizvoda su prihvatljive uz predočeni fiskalni račun. Kod reklamacije kupac ne snosi troškove dostave.

Radno vrijeme korisničke podrške je od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati. Korisnička podrška nije dostupna vikendom i blagdanima. 

Napomena: Ukoliko kupac odbije prijem ispravnog i neoštećenog proizvoda koji je prethodno naručio, trgovac je ovlašten da zahtjeva od potrošača naknadu svih manipulativnih troškova koji se odnose na isporuku toga proizvoda.